AI, stoiska kosmiczne i 187 miliardów dolarów: „Gorączka złota” w branży gier trwa

Podczas gdy niektórzy mogą uważać gry wideo — i cały sektor gier — wyłącznie za źródło rozrywki dla nastolatków (i, bądźmy szczerzy, również dla „dorosłych dzieci”), prawda jest taka, że mówimy o potężnej branży, której wartość szacuje się na setki miliardów dolarów.

Sztuczna inteligencja, kabiny kosmiczne i 187 miliardów dolarów: branża gier

fot. Aleksander Ogrodnik / / Bankier.pl

Czego możesz się spodziewać w tym artykule? Sprawdź naszą pigułkę AI

💰 Branża gier to ogromne przedsiębiorstwo – światowy rynek gier jest wyceniany na 187 miliardów dolarów rocznie, co przekracza łączne przychody sektora filmowego i muzycznego.

🚀 Postęp technologiczny w kosmosie – futurystyczne komputery, superkomputery ze sztuczną inteligencją, myszy i klawiatury w stylu anime, podświetlane obudowy przypominające kawałki lodu.

🤖 Sztuczna inteligencja na wyciągnięcie ręki – pokazy miniaturowych superkomputerów generujących portrety cyberpunkowe lub streszczających w okamgnieniu filmy z YouTube.

To streszczenie zostało stworzone przy użyciu naszego autorskiego narzędzia AI.

Obecnie sektor gier jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin technologii, o czym świadczą targi Computex na Tajwanie, gdzie hale wystawowe były wypełnione po brzegi kolorowymi produktami — od kart graficznych, przez myszy, po obudowy, a wszystko to na tle wyjątkowo urzekającej, jeśli nie „hollywoodzkiej” scenerii.

Każdy metr powierzchni obiektu, liczącego około 80 tysięcy, obejmował prawie 5000 stoisk i 1500 wystawców, którzy wszyscy krzyczeli: „Gry są królem!”. Wydaje się, że tak jest, ponieważ kilka razy zgubiłem drogę w tej hali. Nic dziwnego, że przez cztery dni korytarze roiły się od ponad 86 tysięcy kupców, inżynierów i dziennikarzy z całego świata. Wśród nich byli streamerzy, YouTuberzy i różnorodna gama cosplayerów, obok poważnych biznesmenów w garniturach negocjujących kontrakty w tej kolorowej i olśniewającej atmosferze.

Zobacz takżeJak sztuczna inteligencja wpłynie na księgowych

Musi być „luksusowy” albo wcale

Najbardziej uderzający i związany z grami eksponat (czytaj: najbardziej oświetlony RGB) został zaprezentowany przez Gigabyte i jego markę gamingową Aorus, z tym, co wyglądało jak rakieta lub mała stacja kosmiczna w centrum. To był niewątpliwie kosmiczny

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *