Polskie kluby mocno walczą o przyciągnięcie sponsorów. Ci z drugiej strony chcą uzyskać jak najlepszą ekspozycję marki, za możliwie najniższą cenę. Nie jest to łatwe, bo wraz ze wzrostem prestiżu zespołów, wzrasta także cena współpracy dla firm. Polska firma InPost od lat mocno angażuje się w promocję poprzez sport zarówno nad Wisłą, jak i poza granicami kraju.
InPost będzie współpracował z gigantem futbolu
InPost do tej pory zasłynął ze współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, z którym oficjalnie przedłużono współpracę podczas mistrzostw Europy 2024. Dodatkowo współpracują z występującym w Premier League Newcastle United czy z najsłynniejszym kolarskim wyścigiem świata Tour de France. Teraz Rafał Brzoska, założyciel firmy, pochwalił się kolejną współpracą.
Polska firma została sponsorem zespołu Atletico Madryt. Zespół ze stolicy Hiszpanii to jeden z najpopularniejszych zespołów świata, który swoją renomą ustępuje w kraju obecnie tylko lokalnemu rywalowi, Realowi, oraz FC Barcelonie. X to jedenastokrotni mistrzowie kraju i dziesięciokrotni zdobywcy Pucharu Króla. Dodatkowo mogą pochwalić się trzema Ligami Europy oraz trzema występami w finale Ligi Mistrzów.
– Jestem dumny, że zostaliśmy oficjalnym partnerem Atletico Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji – podkreślił Brzoska.
InPost sponsorem Atletico Madryt
Na mocy umowy firma będzie obecna na stadionie klubu ze swoimi maszynami. Dodatkowo logo pojawi się na bandach LED czy innych miejscach w obiekcie. Atletico Madryt i InPost mają także stworzyć Radę Zrównoważonego Rozwoju.