Wideo Podróżujące siostry próbują zabawnego triku w samolocie, aby utrzymać środkowe siedzenie wolne
Haley Dreher i jej siostra Tina rozbawiły pasażerów, próbując zastosować sprytny trik podróżniczy na pokładzie samolotu linii Southwest Airlines lecącego z San Francisco.
NOWOŚĆMożesz teraz słuchać artykułów Fox News!
Matce podróżującej samolotem z rodziną udało się „z powodzeniem” zająć cały rząd siedzeń dla swojej grupy, podczas gdy inni pasażerowie musieli się natrudzić.
Wpis na forum „r/unitedairlines” w serwisie Reddit zatytułowany „Seat Shenanigans – advanced tactics” zawiera relację użytkownika na żywo, w której opisuje, jak widział, jak matka włamała się do systemu.
„Wsiadłem wcześniej (10C). Rząd przede mną jest całkowicie otwarty. [A] rodzina składająca się z czterech osób wchodzi w grupie 2. Zajmują 9A, C, D i F. Mama mówi do dzieci: 'Nie rozpakowujcie się jeszcze'”, przekazano w poście.
Następnie użytkownik powiedział, że „mama z niepokojem odświeża plan miejsc w aplikacji. Myślę, że czekają na aktualizację do Polaris (tak jak ja). Sprawdzam aplikację i widzę, że rząd 9 jest całkowicie pusty”.
Użytkownik początkowo myślał, że rodzina dostała awans — dopóki nie zdał sobie sprawy, że nie chodzi o awans.
W poście, który stał się viralem, użytkownik Reddita ujawnił, jak rodzina (niewidoczna na zdjęciu) strategicznie zajęła cały pusty rząd w samolocie. (iStock)
„Obserwują plan rozmieszczenia miejsc jak jastrzębie, mając nadzieję, że miejsca nie zostaną zarezerwowane, czekając na zamknięcie drzwi, bo chcieli zająć pusty rząd” – napisała osoba.
„Drzwi są zamknięte, a my kołujemy. Siedzenia są ich! Dobrze zagrane, mamo” – powiedział użytkownik.
Wielu użytkowników Reddita zabrało głos w sekcji komentarzy, aby przedyskutować „zwycięstwo” w kwestii podróży i wyrazić swoją opinię na temat zajmowania miejsc w ten sposób.
„Naprawdę uważam, że ludzie powinni siadać na miejscach, za które zapłacili” – skomentował jeden z użytkowników.
„Nie było wątpliwości, co zamierzali zrobić”.
Inny użytkownik napisał: „Plan rozmieszczenia miejsc jest notorycznie niedokładny, więc samo to nie skłania mnie do myślenia, że chodzi o jakieś oszustwa — ale zachowanie matki, która mówi dzieciom, żeby jeszcze nie rozpakowywały bagażu, i ciągle odświeża ekran telefonu, jest dość podejrzane” — napisała ta osoba.
„Kiedy zaczęliśmy kołować, wszyscy się uśmiechali i przybijali piątki” – odpowiedział użytkownik Reddita. „Nie było wątpliwości, co zamierzali zrobić”.
Jeden z użytkowników napisał: „Niektóre stewardesy będą egzekwować marsz hańby”.
Matka (niewidoczna na zdjęciu) na pokładzie samolotu z rodziną monitorowała plan miejsc w czasie rzeczywistym aż do zamknięcia drzwi, a następnie zastosowała kontrowersyjny trik podróżniczy, dzięki któremu jej grupa miała cały rząd dla siebie. (iStock)
Inny użytkownik podzielił się: „Raz leciałem w półpustym samolocie i FA nie przejmowało się tym, gdzie ludzie [siedzą]. Zapytałem, czy mogę przejść do pustego rzędu, a ona powiedziała: 'Proszę bardzo'”.
Inna osoba napisała: „Nie widzę tu problemu. Czekali, aż drzwi zostaną zamknięte, żeby zająć miejsca. Wiedzieli, że można je przesunąć. Myślę, że to w porządku”.
Inny użytkownik podzielił się: „Ostatnio widziałem, jak FA wyzywali ludzi i kazali im płacić. Facet zachowywał się jak „dzieciak”, gdy kazali mu zapłacić za rząd wyjściowy, do którego sam się wprosił, albo wrócić”.
„Trzeba podziwiać ich strategię. Nie jest to coś, co bym zrobił, ale wow” – powiedział ktoś inny.
„Naprawdę uważam, że ludzie powinni siedzieć na miejscach, za które zapłacili” – skomentował jeden z użytkowników w kontekście wirusowego dramatu podróżniczego opisanego w Internecie. (Getty / iStock)
Gary Leff, teksański ekspert branży turystycznej i autor bloga „View From the Wing”, powiedział Fox News Digital, że niektóre linie lotnicze zmieniły zasady dotyczące zmiany miejsc w samolotach, które nie są w pełni zarezerwowane.
„Kiedyś można było zająć dowolne wolne miejsce w kabinie po zamknięciu drzwi” – powiedział.
„Możesz przesunąć się bliżej przodu, zająć miejsce przy przejściu lub udać się do pustego rzędu z tyłu, żeby móc się rozciągnąć”.
Leff dodał: „[Pasażerowie] mogą nie być w stanie uzyskać tego, czego chcą od linii lotniczych podczas rezerwacji miejsc, lub linia lotnicza może chcieć opłaty za miejsca, które chcą, a pasażer nie chce płacić — więc spróbują szczęścia na pokładzie”.
Sourse: www.foxnews.com