
Wideo Młody przedsiębiorca prowadzi cztery pizzerie i chce rozszerzyć działalność
Założycielka pizzerii P.Pole Pizza, Giulia Carniato, dołączyła do programu „Fox & Friends”, aby opowiedzieć o swojej drodze do zostania młodą, odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią i o tym, co zainspirowało ją do realizacji kulinarnych marzeń.
NOWOŚĆTeraz możesz słuchać artykułów Fox News!
Pewna kobieta ostro skrytykowała restaurację, gdy znalazła „listek” w fasoli w sosie pomidorowym. Restauracja stała się popularna dzięki uprzejmej, ale bezczelnej odpowiedzi, która stanowiła szybką lekcję gotowania i wywołała ostrą debatę w Internecie.
„Jadłam tu dziś po raz pierwszy” – napisała kobieta w recenzji nieznanej restauracji. „Wołowina była prawdopodobnie najlepsza, jaką kiedykolwiek jadłam, ale w fasoli pieczonej znalazłam cały LIŚĆ”.
„Nie mogę tego wymyślić” – dodała, pokazując wymiotującą emotikonkę.
Jak wynika ze zrzutu ekranu zamieszczonego na subreddicie r/funny na początku tego tygodnia, restauracja odpowiedziała ostro na dwugwiazdkową recenzję.

Liście laurowe, popularny składnik zup i gulaszów, wywołały internetową debatę, gdy jeden z gości pomylił je z resztkami jedzenia. (iStock)
„Cieszymy się, że smakowała ci wołowina” – zaczęła odpowiedź. „Domyślam się, że nigdy wcześniej nie widziałeś liści laurowych w swoim jedzeniu?” Chodziło o suszone, aromatyczne liście wawrzynu, powszechnie używane do przyprawiania zup, gulaszy i sosów.
Jeśli zobaczysz je w przyszłości, możesz być pewien, że to znak, że ktoś poświęcił czas i wysiłek, gotując Twoje jedzenie od podstaw. Jesteśmy dumni z tego, że wszystko przygotowujemy na świeżo, na miejscu, bez puszek. Dlatego w naszych potrawach znajdziesz unikalne mieszanki przypraw i ziół. Wśród nich znajdują się liście laurowe.
Wielu internautów uznało zakończenie odpowiedzi za najbardziej zabawne: „Jeszcze raz cieszę się, że smakowała Ci wołowina i przepraszam, że liść Cię zaskoczył”.
Większość użytkowników Reddita zażartowała pod wpisem, który zebrał prawie 2000 komentarzy i ponad 76 000 „głosów na plus”, że recenzent musi spożywać wyłącznie przetworzoną żywność lub żywność z okienka drive-thru.

Klientka była zachwycona wołowiną, ale jej skarga na „listek” w fasoli szybko stała się viralem. (iStock)
„Niektórzy nigdy nie gotowali niczego bez użycia mikrofalówki i to widać” – powiedziała jedna z osób.
„Co, myśleli, że wynieśli doniczkę na zewnątrz, żeby cieszyć się słońcem, a do środka wpadł liść? Jakie inne wyjście pozostało, niż: »To musi być zioło albo coś takiego«?” – dodał inny użytkownik.
„Kelner!!! W moim jedzeniu jest JEDZENIE!” – zażartował ktoś inny. „Ciekawe, co ta osoba sądzi o sałatce…” – dodał ktoś inny.
„Nie potrafię obierać liści laurowych” – brzmiał kolejny mądry komentarz.
„Ludzie kiedyś toczyli wojny, żeby zdobyć takie liście” – dodał ktoś inny.
Inni jednak argumentowali, że ostre liście, które zdaniem ekspertów mogą czasami powodować obrażenia po spożyciu, należy usunąć przed podaniem. „Jeśli nie jest to przeznaczone do spożycia, nie podawaj tego” – napisał jeden z użytkowników.

Kucharze wykorzystują liście laurowe do nadania potrawom smaku, jednak nie są one przeznaczone do jedzenia. (iStock)
„Liście i inne przyprawy umieszcza się w woreczku z gazy, dzięki czemu można je łatwo wyjąć” – powiedział ktoś inny.
„Liczę liście laurowe” – wtrącił się jeden z domowych kucharzy. „Chili nie jest gotowe, dopóki ich wszystkich nie znajdę”.
Jessica Randhawa, kalifornijska szefowa kuchni i właścicielka bloga kulinarnego „The Forked Spoon”, zgodziła się z tym stwierdzeniem, ale przyznała, że może to być trudne.
„Pomimo wszelkich starań, aby usunąć resztki liści laurowych przed podaniem, czasami się one gubią” – powiedziała w wywiadzie dla Fox News Digital.
„Pierwsze zetknięcie z liściem laurowym w dorosłym życiu może być szokujące, jeśli nie wiesz, co to jest i poczujesz nieprzyjemny posmak w ustach”.
Niektórzy jednak uznali odpowiedź właściciela za „zarozumiałą” lub „protekcjonalną”, podczas gdy inni pojednali się i stwierdzili, że chociaż restauracja prawdopodobnie powinna była złapać liść laurowy przed podaniem fasoli, to reakcja recenzenta również była przesadzona.
Randhawa stwierdził, że uprzejma uwaga na temat pomyłki lub rozmowa z restauracją byłyby w porządku, ale emoji wymiocin było „przesadą”.

Odpowiedź restauracji wywołała ożywioną debatę na Reddicie. (iStock)
Mimo to, wielu użytkowników Reddita pochwaliło zwrot „Przykro mi, że liść cię zaskoczył” jako pięciogwiazdkowy sarkazm. Jeden z użytkowników pochwalił reakcję PR-owców, pisząc: „Tak właśnie wszyscy dobrzy właściciele firm reagują na negatywne recenzje”.
Natalie Price, ekspertka ds. PR i marki mieszkająca w Anglii, przyznała, że odpowiedź była skuteczna.
„Było to inteligentne, subtelne i na tyle bezczelne, by być zabawne, ale nie chamskie” – powiedział Price w wywiadzie dla Fox News Digital. „Nie atakowali recenzenta ani nie bronili się, ale zachowali się z poczuciem humoru i dlatego to zadziałało”.
„Ludzie lubią marki, które nie traktują siebie zbyt poważnie, ale nadal traktują opinie z uwagą i ich nie ignorują, ani, co gorsza, nie usuwają ani nie ignorują”.



