Ekspert ds. wideo ostrzega przed nowymi sposobami, w jakie hakerzy atakują podróżnych
Kurt „CyberGuy” Knutsson dołączył do programu „Fox & Friends”, aby porozmawiać o hakerach wykorzystujących porty ładowania USB na lotniskach i rozsyłających wiadomości phishingowe w celu namierzania ofiar.
NOWOŚĆMożesz teraz słuchać artykułów Fox News!
Pewien mężczyzna stał się popularny na TikToku, twierdząc, że otrzymał od gości dwugwiazdkową recenzję, ponieważ jego wynajmowany dom został uznany za „nieprzystosowany do wagi”.
W nagraniu wideo, które zostało polubione ponad 20 tys. razy i okraszone setkami komentarzy, gospodarz podzielił się skargami, jakie rzekomo zgłaszali mu goście po pobycie.
„Myślę, że były dość duże i mój dom nie był idealnie dostosowany do ich rozmiarów” – powiedział gospodarz.
Twierdził, że goście stwierdzili, że nie zmieściliby się w drzwiach, na co gospodarz skomentował: „Mam standardowe futryny drzwi”.
Powiedział również, że goście twierdzili, że „niektóre meble wydawały się co najwyżej chwiejne i baliśmy się, że je zniszczymy”.
Wideo, które trafiło do sieci w serwisie TikTok, ujawniło reakcję gospodarza na dwugwiazdkową recenzję, którą otrzymał w Internecie. Goście, którzy zatrzymali się w jego obiekcie, najwyraźniej twierdzili, że nie jest on „dostępny dla ich wagi”. (iStock)
„A potem powiedzieli: 'Zauważyliśmy, że krzesło w kształcie jajka na twoim tarasie ma limit wagowy 330 funtów'. To producent je tam umieścił, nie ja, i jest to przeznaczone dla jednej osoby” – dodał gospodarz.
„A potem powiedzieli: 'Niestety, nikt z nas nie mógł z tego skorzystać'”.
Gospodarz TikTokera twierdzi, że goście Airbnb stwierdzili, że jego łóżko było bardzo miękkie i mieli wrażenie, że zaraz się zapadną, gdy oboje na nim leżeli.
„Mogę powiedzieć, że ten dom nie jest dla ciebie odpowiedni” – dodał gospodarz w odpowiedzi.
Gospodarz stwierdził, że dla niego „nie była to lekcja” — ale „mam nadzieję, że [było to] tylko dla nich”.
Fox News Digital zwróciło się do użytkowników TikToka i Airbnb z prośbą o komentarz.
Gospodarz TikToka (niewidoczny na zdjęciu), który opublikował swój film, powiedział, że goście powiedzieli mu, że łóżko było bardzo miękkie i czuli, że zapadną się w środku, gdy oboje na nim leżeli. (Getty Images)
Na stronie internetowej Airbnb znajduje się lista różnych funkcji ułatwiających dostęp, które gospodarze mogą dodać do swoich ofert.
Niektóre powiązane cechy potencjalnie odnoszące się do gości o większych rozmiarach mogą obejmować szerokość domu.
Wymienione są zarówno sformułowania „wejście dla gości szersze niż 32 cale”, jak i „wejście do pokoju szersze niż 32 cale”.
Użytkownicy TikToka podzielili się swoimi opiniami na ten temat w sekcji komentarzy.
„Jako osoba o większych rozmiarach nie wyobrażam sobie, że mogłabym czuć się aż tak uprzywilejowana” – napisała jedna kobieta. „To nie jest niczyja praca, tylko moja, aby upewnić się, że jest to miejsce, w którym będę się czuła komfortowo”.
Jeden z użytkowników zapytał: „Skąd wiedzą o reszcie rzeczy, skoro nie mieszczą się w futrynie drzwi?”
„Mogę powiedzieć, że ten dom nie jest dla ciebie odpowiedni” – powiedział użytkownik TikToka w popularnym nagraniu, odnosząc się do gości, którzy narzekali na jego dom. (iStock)
„Dziękuję za profesjonalne podejście do sprawy. Niestety, poczucie wyższości ma różne rozmiary” – powiedziała jedna z kobiet.
Inny użytkownik napisał: „Mam plus size. Ten poziom uprawnień jest szalony. Zawsze sprawdzam limity wagowe”.
Jeszcze inny napisał: „Z tego powodu czytam niskie recenzje. Czasami problemy mnie nie dotyczą”.
Inny użytkownik TikToka napisał: „Myślę, że powinieneś mieć bardzo solidne meble, jeśli zamierzasz [to] zrobić. Myślę, że hotele używają tego rodzaju mebli”.
„Mój dom nie był idealnie dostosowany do ich rozmiarów” – powiedział wynajmujący w swoim popularnym nagraniu wideo. (iStock)
Airbnb rozpoczęło działalność w 2007 r., „kiedy dwóch gospodarzy przywitało trzech gości w swoim domu w San Francisco. Od tego czasu firma rozrosła się do ponad 5 milionów gospodarzy, którzy przyjęli ponad 2 miliardy gości w niemal każdym kraju na całym świecie” – podaje firma na swojej stronie internetowej.
„Gospodarze każdego dnia oferują wyjątkowe pobyty, doświadczenia i usługi, które umożliwiają gościom nawiązanie bardziej autentycznej więzi ze społecznościami”.
Sourse: www.foxnews.com