Wygodne rozwiązania dla użytkowników i serwisantów
Buderus dba o komfort użytkowania systemów grzewczych oraz przykłada wagę do szybkiej reakcji serwisu w przypadku ewentualnych błędów pracy systemu. Najwygodniejszą i jednocześnie najszybszą formą komunikacji z systemem są aplikacje mobilne, które można bezpłatnie pobrać na smartfon lub tablet.
MyBuderus – cały system w jednej aplikacji
MyBuderus pozwala na dostęp do pełnego zakresu funkcji urządzeń grzewczych i umożliwia połączenie z systemem grzewczym z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Aplikacja współpracuje z pompami ciepła, kotłami, rekuperacją i zmiękczaczami wody marki Buderus. Rozwijana jest w powiązaniu z dedykowanymi urządzeniami i odpowiednimi regulatorami, w które urządzenia są wyposażone fabrycznie lub można je uzupełnić jako osprzęt dodatkowy.
MyBuderus ma wbudowaną funkcję Family Sharing, która umożliwia użytkownikom dostęp do kilku systemów grzewczych. W ten sposób użytkownicy mogą mieć pod kontrolą nie tylko swój dom, ale np. system grzewczy w domu rodziców lub dziadków czy w mieszkaniu wakacyjnym. Oprócz oszczędności energii i pieniędzy, wygodna funkcja pozwala uniknąć niepotrzebnych podróży, zapewniając jednocześnie maksymalny komfort ogrzewania. Funkcja ta pozwala także na automatyczną aktywację ogrzewania (przejście z trybu oszczędzania w tryb ogrzewania), gdy jeden z zarejestrowanych w aplikacji użytkowników zbliża się do domu.
Dla użytkownika istotna jest intuicyjna konfiguracja parametrów systemu grzewczego oraz szczegółowe informacje o zużyciu energii, pogodzie i stanie pracy urządzeń. Efektywne wykorzystanie energii, dzięki kontroli jej zużycia i odpowiednim ustawieniom, zapewnia nie tylko komfortową temperaturę w domu, ale także optymalizuje rachunki za energię i gaz.
ConnectPRO – bezpieczeństwo systemu pod kontrolą eksperta
ConnectPRO zapewnia bezpieczne połączenie pomiędzy profesjonalistą a systemami grzewczymi użytkowników. Wystarczy uruchomić aplikację na smartfonie, tablecie lub komputerze, aby móc zarządzać i obsługiwać zdalnie wszystkie podłączone do aplikacji urządzenia użytkownika – pracując zza biurka lub w terenie.
Szczególną funkcją aplikacji Buderus ConnectPRO jest DIAGNOSTIC plus – cyfrowe rozwiązanie, które w przejrzysty sposób wyświetla stan pracy danego systemu grzewczego. Wszystkie dane są wyświetlane w postaci wykresów i można je szybko oceniać, monitorować i dokumentować. Profesjonaliści mogą za ich pomocą odczytywać i precyzyjnie analizować temperatury i stany przełączania np. temperatury pokojowe, zasilania i ciepłej wody użytkowej a także status podzespołów urządzenia grzewczego. Możliwe jest również śledzenie regulacji poszczególnych parametrów w celu sprawdzenia ich wpływu na działanie systemu grzewczego.
Aby móc korzystać z DIAGNOSTIC plus, profesjonaliści potrzebują system sterowania Buderus Logamatic EMS plus ze sterownikiem systemu RC300/RC310 a w przypadku pomp ciepła – sterownik systemu HMC300/HMC310 lub BC400 a także bramkę internetową KM200 lub MX300.
Buderus ConnectPRO zapewnia bardziej wydajną pracę, ponieważ upoważnieni profesjonaliści mają bieżący wgląd w systemy grzewcze użytkowników i dzięki temu mogą szybko ocenić, które systemy wymagają konserwacji w najbliższym czasie. Aplikacja pokazuje nie tylko poszczególne elementy systemu, ale także historię poprzednich napraw i konserwacji.