W jaki sposób Amazon wspiera rozwój polskich marek w e-commerce?

W jaki sposób Amazon pomaga polskim przedsiębiorcom w rozwijaniu ich przedsięwzięć e-commerce na nowe wyżyny? Zapewniając dostęp do zasobów, wiedzy specjalistycznej i globalnego rynku, właściciele firm odblokowują nieograniczone możliwości. Rezultat? Średnio co sekundę na platformie sprzedawany jest jeden produkt od polskich sprzedawców.

Zdjęcie

The total value of foreign sales of our domestic SMEs through the Amazon platform is 4.7 billion PLN /123RF/PICSEL

Łączna wartość sprzedaży zagranicznej naszych krajowych MŚP za pośrednictwem platformy Amazon wynosi 4,7 mld zł / 123RF/PICSEL Fot.

Infographic /promotional materials

Infografiki / materiały promocyjne współpraca płatna

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *