Polska firma chce podbijać Włochy. Pierwszy sklep już otwarty

Marka Mohito należąca do polskiej grupy LPP zadebiutowała we Włoszech. Pierwszy sklep stacjonarny uruchomiono półtora roku po tym, jak ruszył sklep online dostępny. Zdjęcie

Marka Mohito należy do LPP /Tomasz Kawka/East News /East News

Marka Mohito należy do LPP /Tomasz Kawka/East News /East News Reklama

Pierwszy włoski sklep Mohito rozpoczął działalność w czwartek w Marcon koło Wenecji. W kwietniu Mohito uruchomi jeszcze jeden salon – w Mediolanie.

Firma otwiera się na południową Europę

Wchodzące w skład portfolio grupy Mohito jest trzecią marką LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował Reserved, który jest tam już obecny w dwóch lokalizacjach. Z kolei Sinsay ponad roku temu zadebiutował w Marcon.

„Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego” – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.

Reklama

Jak podała spółka, zmiana strategii przyspieszyła plany rozwoju LPP na rynkach europejskich, takich jak Włochy, Grecja czy Wielka Brytania. W 2023 r. spółka otworzyła trzy nowe lokalizacje Reserved w Londynie, a w maju zamierza tam uruchomić kolejny sklep marki w Westfield White City. 

Po publikacji informacji o ekspansji na nowym rynku kurs akcji LPP pozostał stabilny. Od początku roku z kolei spółka zyskała 13,5 proc.

LPP

Polska firma chce podbijać Włochy. Pierwszy sklep już otwarty - INFBusiness

17 830,0000 -200,0000 -1,11% akt.: 14.03.2024, 17:51

  • Otwarcie 17 960,0000
  • Max 18 090,0000
  • Min 17 450,0000
  • Kurs odniesienia 18 030,0000
  • Suma wolumenu 8 200
  • Suma obrotów 145 954 090,00
  • Widełki dolne 16 170,0000
  • Widełki górne 19 750,0000

Zobacz również: CCC CDRL ESOTIQ Wyszukaj inne

  • Aby wyszukać rozpocznij wpisywanie nazwy waloru

Polska firma chce podbijać Włochy. Pierwszy sklep już otwarty - INFBusiness

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”: Koniec z zerowym VAT-em na żywność Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *