Marka Mohito należąca do polskiej grupy LPP zadebiutowała we Włoszech. Pierwszy sklep stacjonarny uruchomiono półtora roku po tym, jak ruszył sklep online dostępny.
/Tomasz Kawka/East News /East News
Pierwszy włoski sklep Mohito rozpoczął działalność w czwartek w Marcon koło Wenecji. W kwietniu Mohito uruchomi jeszcze jeden salon – w Mediolanie.
Firma otwiera się na południową Europę
Wchodzące w skład portfolio grupy Mohito jest trzecią marką LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował Reserved, który jest tam już obecny w dwóch lokalizacjach. Z kolei Sinsay ponad roku temu zadebiutował w Marcon.
„Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego” – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
Reklama
Jak podała spółka, zmiana strategii przyspieszyła plany rozwoju LPP na rynkach europejskich, takich jak Włochy, Grecja czy Wielka Brytania. W 2023 r. spółka otworzyła trzy nowe lokalizacje Reserved w Londynie, a w maju zamierza tam uruchomić kolejny sklep marki w Westfield White City.
Po publikacji informacji o ekspansji na nowym rynku kurs akcji LPP pozostał stabilny. Od początku roku z kolei spółka zyskała 13,5 proc.
LPP
17 830,0000 -200,0000 -1,11% akt.: 14.03.2024, 17:51
- 17 960,0000
- 18 090,0000
- 17 450,0000
- 18 030,0000
- 8 200
- 145 954 090,00
- 16 170,0000
- 19 750,0000
Zobacz również: CCC CDRL ESOTIQ Wyszukaj inne
- Aby wyszukać rozpocznij wpisywanie nazwy waloru
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News