Messi poszedł śladem Ronaldo. „Sposób na zbliżenie się do fanów”

Kolejne perfumy gwiazdy futbolu. Zapachem dzieli się Argentyńczyk, Leo Messi. Ośmiokrotny zdobywca Złotej Piłki zaprosił do stworzenia Messi Eau De Parfum jeden z najbardziej szanowanych domów zapachowych i eksperta, który skomponował znane perfumy świata. Zdjęcie

Leo Messi ma swoje perfumy. W ich powstaniu brał udział ceniony dom zapachowy i jeden z największych ekspertów /FRANCK FIFE/AFP /AFP

Leo Messi ma swoje perfumy. W ich powstaniu brał udział ceniony dom zapachowy i jeden z największych ekspertów /FRANCK FIFE/AFP /AFP Reklama

Perfumy, w których tworzeniu brał udział Messi, pachną liśćmi jabłka, kardamonem, lawendą, korzeniem irysa i krzewem paczuli. Aby poprzez zapach móc wyrazić siebie, piłkarz nawiązał współpracę z DSM-Firmenich, jednym z najbardziej szanowanych domów zapachowych na świecie. W tworzeniu kompozycji pomógł mu Frank Voelkl, twórca m.in. Eternity For Men Calvina Kleina, perfum Covet Sarah Jessica Parker i DKNY 24/7.

Więcej niż zapach

Dla siedmiokrotnego zdobywcy Złotej Piłki woda perfumowana Messi ma być czymś więcej niż tylko zapachem i nowym biznesem. “Jest odzwierciedleniem jego pokornej i potężnej osobowości oraz sposobem na zbliżenie się do fanów w sposób intymny i poza polem gry” – czytamy w opisie do perfum. 

Reklama

Messi zainspirowany zdolnością do przekraczania granic chce, aby budziły one zaufanie i więź emocjonalną. „Jestem bardzo podekscytowany możliwością stworzenia własnego zapachu” – zapewniał piłkarz wszech czasów. Wydarzenie skomentował w sieciach społecznościowych, a nawet nagrał film video. Spaceruje na nim między lustrami, które odzwierciedlają różne oblicza Messiego, z butelką perfum w dłoni.

Pomysł własnych zapachów został już zrealizowany przez innych, znanych kolegów z drużyn piłkarskich. Perfumy i wody toaletowe wypuścił m.in. największy rywal na boisku Argentyńczyka – Cristiano Ronaldo. Całą gamą perfum i wód kolońskich może się pochwalić też David Beckham. Jak wielokrotnie zapewniał brytyjski piłkarz, stworzone dla niego zapachy łączą subtelność z poczuciem męskości. 

Nie tylko perfumy

Perfumy to niejedyny biznes, jakim może pochwalić się Argentyńczyk. Zdobywca ośmiu Złotych Piłek jest też właścicielem sieci luksusowych, 5-gwiazdkowych hoteli MIM (Messi & Majestic) na Ibizie, Majorce i w Andorze. Inwestuje w inne nieruchomości, m.in. w eleganckie rezydencje. Ma własną linię odzieży i udziały w klubach piłkarskich, gdzie sponsoruje młode talenty. A od 12 lat, w Rosario, mieście z którego pochodzi, ma swoją markę wina.

Miesięczne zarobki Leo Messiego w Interze Miami, gdzie obecnie gra, mają wynosić 4,5 mln dolarów – 54 miliony dolarów rocznie. Do tego trzeba doliczyć około 40 milionów dolarów rocznie z reklam i kontraktów sponsorskich. Całkowity majątek gwiazdora piłkarskiego szacowany jest na około 600 milionów dolarów, czyniąc go jednym z najbogatszych sportowców świata.

Ciemnoniebieska butelka z wygrawerowaną literą „M” i perfumami kosztuje prawie 70 euro. Jest też droższy zestaw z żelem pod prysznic i torbą podróżną. Kampanii towarzyszy hasło „Więcej niż to, co widzimy”. Ma ono wzmacniać przekonanie, że Messi, podobnie jak jego perfumy, nie jest tylko tym, co postrzegamy na pierwszy rzut oka.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Szczerze o pieniądzach”: Finanse najmłodszych Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *