LOT zrywa z tradycją. Kultowe „Grześki” znikają z pokładów. Co je zastąpi?

Polskie Linie Lotnicze LOT odchodzą od sześcioletniego zwyczaju, wycofując swoje słynne wafle „Grześki” i wprowadzając nową przekąskę. Od 20 maja podróżni na lotach średniodystansowych i długodystansowych będą mogli cieszyć się specjalnie przygotowaną przekąską z logo LOT. Co ważne, ta przekąska nie będzie sprzedawana w sklepach – będzie dostępna wyłącznie na pokładzie samolotu.

Zdjęcie

LOT wycofuje 'Grześki'. Nowe wafelki na pokładach samolotów /Dawid Szafraniak / INTERIA.PL, LOT / FB /

LOT wycofuje „Grześki”. Nowe wafle na pokładzie / Dawid Szafraniak / INTERIA.PL, LOT / FB / Reklama

Wafle „Grześki” – produkowane przez Grupę Colian – są od 2019 r. stałym elementem oferty pokładowej LOT-u.

LOT wycofuje „Grześki”. Nowe wafle na pokładach samolotów

Po sześciu latach Polskie Linie Lotnicze ujawniły, że wprowadzają kolejną zmianę w słodkich przysmakach oferowanych pasażerom na trasach średnio- i długodystansowych. „Grześki” zostały zastąpione przez innego producenta – wafle produkowane przez polską firmę Skawa Wadowice .

Reklama

Według biura prasowego polskiego przewoźnika, zmiana ta została wprowadzona „w ramach odświeżenia oferty pokładowej”. „ Nowy wafelek zastępuje poprzednią pozycję i jest obecnie jedyną tego typu przekąską dostępną na naszych lotach” – donosił „Portal Spożywczy”. Wprowadzanie nowej przekąski odbywa się stopniowo na kolejnych lotach.

Jednak nie każdy samolot będzie wyposażony w nowy wafel. LOT nie będzie oferował wafli na lotach krajowych i kilku krótkich trasach międzynarodowych.

Zwiększać

Nowe bary na pokładach samolotów LOT pod marką polskiego przewoźnika. Nie będzie można ich kupić w sklepach

Nowe bary LOT przewoźnik opisuje się jako „delikatne, chrupiące i warstwowe z kremem kakaowym i pokryte czekoladą ”. Ważne jest, aby pamiętać, że wafle są markowane nazwą LOT i nie są dostępne w sprzedaży detalicznej.

Przekąska powstała we współpracy ze Skawą, rodzinną firmą z ponad 110-letnią tradycją w produkcji słodyczy.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga obsługi JavaScript w Twojej przeglądarce. Generacja Z – konsumenci nowego formatu INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *