„Legendarne paragony Biedronki” przechodzą do historii. Będzie nowa opcja

Biedronka ogłasza nową funkcję dostępną dla posiadaczy karty Moja Biedronka lub aplikacji mobilnej. Dzięki niej do historii mają przejść „legendarne paragony Biedronki” – wskazuje sieć. Nowa funkcja ma różnić się od tej dostępnej od konkurencji. Zdjęcie

Biedronka wprowadza nową opcję. Tylko dla posiadaczy karty lub aplikacji /123RF/PICSEL

Biedronka wprowadza nową opcję. Tylko dla posiadaczy karty lub aplikacji /123RF/PICSEL Reklama

W Biedronce pojawi się nowa opcja. Chodzi o paragony. „Na Podhalu można usłyszeć legendę o rycerzu śpiącym pod szczytami Tatr, podobnie spotkać można historie o legendarnych paragonach Biedronki. Rycerze przeszli do historii, podobnie jak powoli przechodzą do niej opowieści na temat paragonów” – czytamy w komunikacie spółki. 

Chodzi o długie nawet na kilkadziesiąt centymetrów paragony, które zdobyły rozgłos w internecie. Poza informacjami wymaganymi na paragonie sieć drukowała na tych dowodach zakupu także różne wiadomości dla klientów, np. porównujące ceny w Biedronce z cenami w Lidlu, głównym konkurencie sieci. Wielu klientów wskazywało, że ich zdaniem to marnotrawstwo papieru, a tak długie paragony są też po prostu niepraktyczne.

Reklama

Teraz papierowe paragony mają odejść do lamusa. Z opcji będą mogli skorzystać posiadacze karty Moja Biedronka lub aplikacji. 

Nowa opcja w Biedronce. Tylko dla posiadaczy karty lub aplikacji

„To kolejny etap cyfryzacji Biedronki po uruchomieniu nowej aplikacji mobilnej, ofercie sklepów internetowych i ogłoszeniu instalacji elektronicznych etykiet cenowych” – czytamy w komunikacie spółki. Jak chwali się sieć „cyfrowy paragon w Biedronce spełnia wymogi paragonu fiskalnego, co wyróżnia sieć na tle drogiej konkurencji”. Biedronka nie precyzuje, o jaką konkretnie konkurencję w tym wypadku chodzi. 

Cyfrowe e-paragony są dostępne od wtorku 23 lipca. „Potwierdzenie zakupów teraz trafi na konto użytkownika na stronie moja.biedronka.pl i do aplikacji, zamiast na wydruk przy kasie” –  podaje sieć.

W pierwszym etapie wdrożenia zasięg działania usługi obejmie ponad 1,7 tys. placówek na terenie całego kraju. To mniej więcej połowa wszystkich sklepów Biedronka w Polsce. Kolejne placówki będą dodawane z czasem. Jak tłumaczy Biedronka, muszą one mieć dostęp do internetu, by przekazać dane do odpowiednich systemów. 

„Nowy sprzęt jest instalowany w trakcie prac modernizacyjnych w kolejnych placówkach. Starsze drukarki klientom z aktywną usługą e-paragon po prostu wydrukują tradycyjny paragon fiskalny” – wskazuje dyskont.

Nowe paragony w Biedronce. Jak skorzystać z tej funkcji?

Z nowej funkcji będą mogli skorzystać klienci, którzy aktywują usługę e-paragon w aplikacji (konieczna będzie aktualizacja do wersji 2.8.0) bądź na stronie sklepu. 

Następnie, by z niej skorzystać podczas wizyty w sklepie, kupujący powinni przez zakończeniem zakupów zeskanować kartę Moja Biedronka albo aplikację.

Każdy cyfrowy paragon fiskalny będzie przechowywany na koncie użytkownika przez 3 lata. Będzie go można pobrać w formacie .pdf lub .json.

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Robert Gwiazdowski w mocnych słowach o Secret Service i demokracji: Jeden wielki chaos INTERIA.PL

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *