To były zakupy na obiad, a wśród nich opakowanie pieczarek. Te jednak okazały się niejadalne. Biedronka pieniądze oddaje jednak w aplikacji. Aby było to możliwe, wystarczy posiadać oprogramowanie dyskontera i założone konto na numer telefonu. Zwrot pieniędzy można uzyskać dzięki kilku kliknięciom.
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
- W Biedronce kupiłem pieczarki, które okazały się niejadalne. Z problemem zgłosiłem się do biura prasowego sieci.
- Biedronka zwróciła uwagę, że zwrot środków za wadliwe zakupy może zostać wysłany po zgłoszeniu w aplikacji.
- Sieć oddaje pieniądze za zakupy w postaci e-kodu, w gotówce lub wysyłając środki na konto.
Biedronka posiada aplikację pod tą samą nazwą, co sieć – Biedronka. Dzięki niej można sprawdzić ceny danych produktów, ich dostępność w wybranym sklepie, zrobić listę zakupów czy wylosować spersonalizowane oferty zniżek. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że w aplikacji możliwe jest uzyskanie zwrotu pieniędzy za wadliwe zakupy.
Reklama
Kupiłem niejadalne pieczarki. Biedronka reaguje
Tę historię opisuję z pierwszej ręki. W środę, 11 września na zakupach w Biedronce kupiłem pieczarki na obiad. Podczas przygotowywania posiłku okazało się jednak, że grzyby wewnątrz opakowania pokryte są podejrzanym nalotem. Miałem wątpliwości, czy to pleśń. Zwróciłem się więc bezpośrednio do Biedronki, wysyłając maila do biura prasowego sieci.
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
W odpowiedzi biuro prasowe potwierdziło, że jest to nalot pleśni na grzybach. Personel sieci przyjął moje zgłoszenie, poradził wyrzucić towar i zapowiedział zwrot środków za niejadalne grzyby. Okazało się, że nawet nie muszę wychodzić w tym celu z domu. Wystarczy zgłosić problem z zakupami za pośrednictwem aplikacji Biedronka.
Zwrot pieniędzy za wadliwe produkty. Biedronka wysyła środki w aplikacji
Korzystam z aplikacji Biedronka i to w niej otrzymuję e-paragon. Jak poinstruowało mnie biuro prasowe sieci, mogę łatwo zgłosić problem z zakupami w aplikacji (zgłoszenie przyjmowane jest niezależnie od formy pobieranego paragonu). W tym celu należy wykonać kilka prostych kroków:
- wchodzimy w aplikację Biedronka i wybieramy opcję „więcej” znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu,
- następnie przechodzimy w „historia transakcji”,
- wybieramy zakupy, których dotyczy problem,
- przesuwamy ekran w dół, gdzie znajduje się przycisk „zgłoś problem z zakupami”,
- w zgłoszeniu wprowadzamy dane takie jak informacje o zakupach, uwagi, ale także zdjęcia produktów,
- wciskamy „wyślij”, by przekazać zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta.
/Przemysław Terlecki /123RF/PICSEL
/Przemysław Terlecki /123RF/PICSEL
Biedronka wyśle zwrot środków jako e-kod w aplikacji. Może oddać też gotówkę
Biedronka w aplikacji zwraca pieniądze za zakupy w postaci e-kodu do wykorzystania w sklepie sieci. E-kod nie ma terminu ważności, można korzystać z niego wielokrotnie do wykorzystania przypisanych środków. Możemy skorzystać z niego zarówno w kasie samoobsługowej, wybierając odpowiednią formę płatności (aplikacja Biedronka) lub podając numer kodu kasjerowi.
Zwrot pieniędzy można dostać także w formie gotówki lub na konto. E-kod jest preferowaną przez Biedronkę formą zwrotu środków, ale nie jest obowiązkowy. Bez wątpienia jednak jest udzielany szybciej, ponieważ Biedronka wysyła specjalny kod bezpośrednio na aplikację. Z rozmowy, jaką odbyłem z biurem prasowym Biedronki wynika, że zwroty są wysyłane zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych.
Przemysław Terlecki
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News