Niepozorne zdjęcie słoika dżemu owocowego, które pojawiło się w mediach społecznościowych księżnej Sussex, okazało się zapowiedzią jej nowego biznesu. Nowa marka Harry’ego i Meghan to nie tylko produkcja dżemów. Meghan Markle zyska także szansę podbicia Nefliksa.
/SUZANNE CORDEIRO/AFP/East News /East News
Nowy biznes Meghan Markle to kolejna próba zmiany kierunku jej kariery. W marcu br. księżna Sussex ogłosiła, że wraca do mediów społecznościowych. Teraz wiemy już, że zajmie się sprzedażą luksusowych dżemów i innych produktów pod marką American Riviera Orchard (ARO). Ma dostać także własny program kulinarny na Netfliksie.
Nowy biznes księżnej Sussex. Tworzy luksusowe dżemy
Pierwszym produktem marki American Riviera Orchard są dżemy truskawkowe, które Meghan wysyłała początkowo znajomym i gwiazdom w USA. BBC donosi, że szczęśliwymi odbiorcami przetworów owocowych miało być 50 osób. Nowa marka księżnej będzie zajmować się sprzedażą dżemów, marmolad i innych smarowideł, a także pieczywa i fartuchów kuchennych. American Riviera Orchard ma być marką luksusowych produktów.
Reklama
W Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych USA widnieje informacja, że marka ARO będzie zajmować się także sprzedażą książek kucharskich, kosmetyków, perfum i artykułów papierniczych. Meghan Markle pod wspominaną marką zajmie się też sprzedażą tapet, sprzętu do jogi i sprzętu ogrodniczego.
Ile będzie kosztować dżem Meghan?
Nie ma jeszcze informacji, ile będą kosztować przetwory księżnej Meghan. Wiemy jednak, że może ona podać niemal dowolną kwotę. W przypadku celebrytów za słoiczek słodkości często zapłacić trzeba grubo ponad 200 dolarów (ok. 800 zł).
Meghan może jednak pójść bardziej w kierunku cen, które proponują inni członkowie rodziny królewskiej. W sklepach z pamiątkami przy pałacach królewskich można kupić m.in. konfiturę truskawkową czy marmoladę pomarańczową w cenie poniżej 4 funtów brytyjskich (ok. 20 zł).
Meghan dostanie własne show na Netfliksie
Brytyjskie media wspominają, że sprzedaż dżemów i innych przetworów może być związana także z innym zadaniem, jakiego podejmie się żona księcia Harry’ego. Pojawi się ona na ekranie Netfliksa i poprowadzi show, w którym będzie „celebrować radość płynącą z gotowania, ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni”.
Księżna chce także wrócić do pisania bloga „The Tig”, ponownie tworzyć wpisy o restauracjach i wydawać książki, co robiła przed związaniem się z księciem Harrym.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL