Biedronka oferuje klientom ściągnięcie swojej aplikacji mobilnej, która w ostatnim czasie przeszła spore aktualizacje. Znajduje się w niej specjalna oferta dla użytkowników: funkcjonalność Shakeomat, która pozwala kupić dedykowane produkty Biedronki w niskiej cenie. Jak dokładnie działa opcja? Czy są sposoby na wykorzystanie zniżki w szczególnie korzystny sposób? Klienci już rozpracowali funkcję.
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
- Aplikacja „Biedronka” należąca do słynnej sieci sklepów posiada aplikację Shakeomat, która codziennie wydaje dwie spersonalizowane oferty.
- Te są przydzielane na podstawie historii zakupowej i dostępności towarów w przypisanym w aplikacji sieci sklepie.
- Klienci rozpracowali tę funkcjonalność w taki sposób, że obecnie prężnie działa już sposób na mnożenie zniżek na zakupy w Biedronce.
Biedronka ma ogromny zasięg nie tylko w skali sklepów, których w Polsce jest już ponad 3,5 tys. placówek. Jak przekazała jeszcze we wrześniu 2023 roku, sieć wydała 17 mln kart Moja Biedronka, a ponad 9 mln telefonów funkcjonujących w Polsce ma zainstalowaną aplikację „Biedronka”. To właśnie w niej znajduje się funkcjonalność Shakeomat, z której można korzystać w celu pomnożenia zniżek.
Reklama
Aplikacja „Biedronka”. Jakie opcje oferuje?
Aplikacja „Biedronka” jest dostępna do pobrania z App Store lub Google Play, czyli na telefony obsługiwane przez systemy iOS oraz Android. Aplikacja jest bezpłatna. Biedronka reklamuje swoją aplikację jako e-narzędzie. Znajdziemy w niej bowiem szereg funkcjonalności, które mają nas wesprzeć na zakupach w sklepach sieciówki. Korzystając z aplikacji można używać takich opcji, jak:
- bezpośredni dostęp do karty „Moja Biedronka”,
- płatność Blik bez kodu,
- skaner cen produktów z oferty Biedronki,
- historia transakcji,
- gazetka z ofertą handlową,
- wybór konkretnego sklepu sieci jako „mój sklep”,
- lista zakupów, którą można tworzyć z wyborem konkretnych produktów dostępnych w sieci
- kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefoniczny i mailowy),
- spersonalizowane oferty „Tylko dla Ciebie”, od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa, unikatowa oferta ważna od następnego dnia,
- Shakeomat umożliwiający wybranie w ciągu dnia dwóch, spersonalizowanych zniżek-niespodzianek,
Shakeomat w aplikacji Biedronki. Jak korzystać z usługi?
W aplikacji „Biedronka” szczególnie ciekawą funkcjonalnością jest Shakeomat, który w ciągu dnia może wydać dwie spersonalizowane oferty zniżek. Te mają być profilowane według historii zakupowej oraz oferty znajdującej się w sklepie wybranym jako „mój sklep”.
Żeby skorzystać z ofert, trzeba kliknąć okienko Shakeomat i potrząsnąć telefonem lub postukać palcem w ekran, aż licznik urośnie od 0 proc. do 100 proc., a w efekcie aplikacja zaoferuje nam zniżkę. Oferta z Shakeomatu jest ważna od momentu jej aktywacji, do końca dnia. Na karcie Shakeomat wyświetli się również informacja dotycząca okresu oczekiwania na kolejną specjalną ofertę.
/Przemysław Terlecki /INTERIA.PL
Im wcześniej w ciągu dnia wylosujemy zniżkę, tym dłużej czekać będzie trzeba na kolejną (nawet do 1,5 h), a im później wyciągniemy z usługi ofertę, tym krócej poczekamy na następną. Najkrótszy okres między losowaniami dwóch zniżek to 1 minuta.
Klienci Biedronki znaleźli sposób na Shakeomat. Jak go rozpracowali?
Na Facebooku można znaleźć grupy, gdzie posiadacze aplikacji „Biedronka” wymieniają się promocjami z Shakeomatu. Ci pod postami w komentarzach wklejają zrzuty ekranu z ofertami specjalnymi. Zainteresowana zniżką osoba może odezwać się w wiadomości prywatnej lub pod postem i otrzymać kod z aplikacji, a następnie wykorzystać go przy kasie.
Regulamin programu usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” nie zakazuje przekazywania kodów. Sama sieciówka wskazuje, że klienci robią to wyłącznie na własną odpowiedzialność.
– Klienci, którzy decydują się na wymianę danych osobowych, umożliwiających aktywację promocji, robią to na własną odpowiedzialność i muszą być świadomi, że dedykowane im oferty mogą być od momentu tej wymiany wykorzystywane bez ich wiedzy i zgody – wskazał dyrektor ds. relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka, Marek Złakowski.
Przemysław Terlecki
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. INTERIA.PL