Awaria w dużym banku. „Piątek 13. niestety dopadł i nas”

Z informacji przekazanych przez ING Bank Śląski wynika, że użytkownicy instytucji finansowej mają problemy z działaniem Mojego ING, ING Business i płatnościami. Awaria systemów w ING Banku Śląskim, a tym samym utrudnienia dla jego klientów, występują od godz. 16. Zdjęcie

Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci napotykają utrudnienia /123RF/PICSEL

Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci napotykają utrudnienia /123RF/PICSEL Reklama

„Od 16:00 zmagamy się z awarią naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem” – wyjaśnił bank w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie internetowej, wskazując, że problemy dotyczą Mojego ING, ING Business i płatności. 

Awaria w ING Banku Śląskim. Utrudnienia dla klientów trwają już kilka godzin

ING Bank Śląski poinformował na swojej stronie internetowej o problemach z działaniem Mojego ING, ING Business i płatnościami. Bank wskazał, że w przypadku Mojego ING mogą nie działać niektóre funkcje, ale wciąż można zalogować się i podejrzeć stan konta lub wysłać przelewy.

Piątek 13. niestety dopadł i nas. Aktualnie nasza bankowość internetowa i mobilna działają w ograniczonym zakresie (można wykonać przelew i sprawdzić saldo). Mogą występować problemy z płatnościami kartami. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełną dostępność naszych systemów. Przepraszamy Was” – czytamy w poście opublikowanym w mediach społecznościowych banku.

Reklama

Bank zapewnił: Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu

Może nie działać logowanie do ING Business oraz płatności kartami – płatności w sklepach (powyżej kwoty wymagającej potwierdzenia), wypłaty z bankomatów i płatności kartami w internecie z zabezpieczeniem 3D Secure. Mogą nie działać także płatności BLIKIEM – dodano na stronie internetowej. 

„Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu” – zapewnił bank przepraszając za utrudnienia. 

Jak donosi Downdetector, serwis oferujący monitorowanie w czasie rzeczywistym statusu i działania najważniejszych usług, użytkownicy raportują o problemach z serwisem ING Bank. 72 proc. zgłoszonych awarii dotyczy bankowości mobilnej, 23 proc. bankowości online, a 5 proc. przelewów. Pierwsze raporty o utrudnieniach pojawiły się na tej stronie około godz. 15.30. Najwięcej awarii zgłoszono po godz. 16

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Drożej na autostradzie A2. Powodem są inwestycje i inflacja Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *