Awaria Microsoftu dotarła do Polski. Problemy terminala w Gdańsku

Awaria Microsoftu, która ma charakter ogólnoświatowy, dotarła już do działających w Polsce firm. „Zmagamy się w Baltic Hub z globalną awarią systemów operacyjnych, która utrudnia funkcjonowanie terminala” – wskazano w komunikacie w mediach społecznościowych Baltic Hub, czyli terminala kontenerowego w porcie w Gdańsku. Zdjęcie

Terminal kontenerowy w Gdańsku /Piotr Hukalo /East News

Terminal kontenerowy w Gdańsku /Piotr Hukalo /East News Reklama

„W związku z awarią, zarezerwowane sloty z godz. 09:00-09:59 i 10:00-10:59 zostały usunięte. Prosimy o wykonanie dla nich nowych awizacji” – czytamy.

Rozwiń

Awaria Microsoftu. Problemy na całym świecie

Microsoft poinformował, że stara się zaradzić problemom i bada przyczynę awarii – podaje agencja AFP. Firma zabrała również głos na swoim profilu na platformie X. 

Badamy problem wpływający na możliwość dostępu użytkowników do różnych aplikacji i usług Microsoft 365″ – przekazał globalny gigant IT.

Reklama

Jak zapewnia minister cyfryzacji, w Polsce sytuacja jest aktualnie pod kontrolą. 

– Zgłoszenia są, ale bardzo incydentalne i nie dotyczą infrastruktury krytycznej. Awaria systemów Microsoft jest monitorowana przez polskie służby od rana – powiedział w Polsat News Krzysztof Gawkowski. 

„Na tę chwilę nie ma powodów do niepokoju” – stwierdził we wpisie w serwisie X. 

Wideo Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. „Wydarzenia”. CoolCo’s dla ochłody na przystankach. Krakowianie: „Dobry żart” Polsat News

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *