Żabka wypuszcza limitowaną kolekcję ubrań. Zaprojektowana przez Justynę Tasak

Kapelusz, torba i spodenki z Żabki? Żabka zabiera nas w nostalgiczną podróż do lat 90. z ekskluzywną linią ubrań – z logo retro, w stylu streetwear i przekąskami eksponowanymi w menu Żabki.

Żabka prezentuje sezonową kolekcję odzieży inspirowaną żywą esencją lat 90., z oryginalnym logo sieci z 1998 r., jak donosi dlahandlu.pl. Asortyment składa się z koszulki, torby, czapki baseballowej i dwóch rodzajów szortów. Projekt ten został opracowany przez Justynę Tasak, projektantkę, graficzkę i malarkę znaną ze współpracy z markami modowymi, łączącą poczucie nostalgii ze współczesnym streetwearem.

Moda w zabawnym wydaniu i smaki menu Żabki

Centralnym tematem kolekcji są kultowe przekąski z menu Żabki – hot dogi, pizza, frytki i burgery, które zdobią odzież i dodatki, nadając im zrelaksowany, letni klimat. Na koszulce i torbie znajdują się również hasła: „ROK ZAŁOŻENIA 1998”, „Do zobaczenia w Żabce” i „Smacznego!”

Paleta kolorów kolekcji nawiązuje do esencji letniego wypoczynku – biel koszulki i torby kontrastuje z wyrazistą czerwienią czapki, natomiast spodenki występują w dwóch fasonach: krótszej wersji w biało-bordową kratkę oraz dłuższej klasycznej czarno-białej opcji.

Letnia moda z Żabką – powrót do lat 90.

Wykonane przez Justynę Tasak ubrania są ozdobione motywami ulubionych przekąsek z menu Żabka, takich jak hot dogi, pizza, frytki i burgery, wszystko uchwycone w swobodnej, ulicznej estetyce. Kolekcja została wyprodukowana w Polsce z dbałością o szczegóły – w tym haft, nadruki i wysokiej jakości wykonanie.

– Koszulki z logo Żabki to kolejny krok w promowaniu społeczności Żabki, czerpiąc inspirację ze stylu vintage i collegiate. Radosny dodatek obejmuje szorty w kratkę i „wyblakłą” czapkę baseballową wraz z torbą rolowaną. Razem tworzą idealny zestaw na letnie wyjścia i wizyty w Żabce – mówi projektantka Justyna Tasak.

Dostępność ograniczona – wyłącznie w aplikacji Żappka

Letnią kolekcję promują popularni influencerzy online, w tym Dresscode Crew, Maria Jeleniewska, Bartosz Laskowski i Hanna Puchalska z grupy Genzie. Ubrania nie będą sprzedawane za pośrednictwem regularnych kanałów sprzedaży detalicznej – będą dostępne wyłącznie w konkursie organizowanym w aplikacji Żappka. W konkursie dostępnych jest 300 zestawów nagród. Aby wziąć udział, wystarczy kupić co najmniej dwa produkty z menu Żabka i odpowiedzieć na pytanie: „Jaki był Twój GORĄCY strój na wizytę w Żabce?”

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *