Produkty polskiej firmy Gerlach, które są obecne w naszych domach od ponad 260 lat, teraz znajdą się na pokładach samolotów polskich linii lotniczych LOT. To kolejna polska marka, z którą w ostatnim czasie nasz narodowy przewoźnik nawiązał współpracę.
/Filip Naumienko /Reporter
Do listy polskich marek obecnych na pokładach samolotów PLL LOT dołączyła kolejna – firma Gerlach z siedzibą w Drzewicy. Jej produkty w domach Polaków obecne są od ponad 260 lat, a od teraz uniosą się również w przestworza.
“W PLL LOT wychodzimy z założenia, że chwile spędzone w podróży są wyjątkowe; dostarczają nowych doświadczeń i są źródłem wspomnień na długi czas. Dlatego dokładamy starań, by zapewniać naszym pasażerom wysokiej jakości serwis pokładowy, który jest naszą wizytówką i spełnieniem obietnicy komfortu” – poinformowała, ogłaszając współpracę, Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience. “W tym kontekście miło nam zainaugurować współpracę z marką Gerlach – kojarzoną z elegancją i obecną w polskich domach od stuleci. Wierzę, że posiłki serwowane na naszych pokładach będą teraz smakować jeszcze lepiej” – dodała Leszczyńska.
Reklama
LOT rozpoczął współpracę z kolejną polską marką. Serwisowi posiłków towarzyszyć będą sztućce Gerlach
Gerlach to polski producent wysokiej jakości zastawy stołowej – m.in. sztućców czy naczyń stołowych. I to właśnie specjalna kolekcja sztućców – jak przekazał PLL LOT – udoskonali serwis posiłków w klasie LOT Economy na rejsach rozkładowych średniego i dalekiego zasięgu. Sztućce są już dostępne na wybranych trasach i będą sukcesywnie uzupełniane na kolejnych odcinkach.
Nowe sztućce PLL LOT powstały w wieloetapowym procesie. Jego elementem były testy, sprawdzające odporność na zadrapania, uszkodzenia mechaniczne oraz trwałość połysku. Jednocześnie, jak wszystkie tego typu elementy zastawy wykorzystywane w serwisie lotniczym, musiały spełnić kryterium wagowe, by nie generować dużego obciążenia, a tym samym zwiększonego spalania paliwa.
W efekcie powstała kolekcja z wykończonej na połysk stali bezniklowej, sygnowana logo przewoźnika. 18-procentowa zawartość chromu zapewnia odporność na korozję oraz trwałość. Pojedynczy zestaw sztućców PLL LOT waży zaledwie 58 gramów.
“Bardzo się cieszymy, że dwie znane i cenione polskie marki, Gerlach i PLL LOT, połączyły siły i razem stworzyły ten wyjątkowy projekt. Mamy nadzieję, że dzięki dedykowanej linii sztućców ‘Flight’, jakość obsługi i komfort pasażerów będą jeszcze wyższe. Jakość to wartość, która od zawsze była dla nas priorytetem. Od wielu lat naszą misją jest ułatwianie życia w kuchni i jadalni, a teraz także podczas podróży, z czego jesteśmy bardzo dumni” – przekazał Piotr Piechota, CEO Gerlach S.A.
LOT: Rezygnacja z jednorazowych sztućców zmniejszy ilość odpadów
LOT, informując o rozpoczęciu współpracy z polskim Gerlach, pochwalił się, że będzie mieć ona pozytywny wpływ na środowisko, bowiem rezygnacja z jednorazowych sztućców zmniejszy ilość odpadów z rejsów o około 18,5 ton rocznie.
Nie tylko Gerlach. LOT stawia na polskie marki
W ostatnich latach narodowy przewoźnik zainicjował szereg współprac z rodzimymi firmami, takimi jak Lancerto, Krosno, czy Phenomé. “Pasażerowie PLL LOT mogą doświadczać wysokiej jakości polskich produktów na pokładach samolotów, co stanowi element szerszej strategii przewoźnika, polegającej na promowaniu polskiej kultury i wzornictwa w podróżach do blisko 100 portów lotniczych na całym świecie” – przekazał LOT.
Firma Gerlach towarzyszy Polakom w kuchni i jadalni od ponad 260 lat. Marka zajmuje się produkcją m.in. sztućców, naczyń stołowych czy nożyczek, a także garnków, patelni, porcelany oraz narzędzi ogrodowych. W przeszłości przedsiębiorstwo produkowało również noże do maszyn rolniczych. Od 1886 roku siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Drzewicy. Jest najstarszym przedsiębiorstwem w Polsce, które opiera swoją działalność o trwałe dobra materialne.
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce. Polsat News