Lidl. Oferta na Black Week. Wiemy, co przyciągnęło klientów

Lidl Rozpoczął się Black Week. W związku z tym, Lidl wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów i przecenił wiele produktów.

Tegoroczny Black Friday przypada na 29 listopada. Jednak już od poniedziałku 25 listopada, trwa tzw. Black Week. Sklepy, zarówno internetowe, jak i stacjonarne, przez cały tydzień oferują swoim klientom szereg produktów w niższych cenach. Nie inaczej jest w Lidlu. Już od wczesnych godzin porannych w sklepach Lidl na terenie całej Polski widzimy prawdziwe tłumy klientów. Łowcy promocji dobrze wiedzieli o tym, że w związku z Black Week znajdą sporo ciekawych produktów w niższej niż zazwyczaj cenie. Oczywiście w wielu przypadkach kto pierwszy, ten lepszy. Dlatego w wielu sklepach towar od rana znika z półek w mgnieniu oka. Rzecz jasna, klienci buszują też po sklepie internetowym.

Black Week w Lidlu. Co w ofercie?

„Setki produktów do 70 proc. taniej” – czytamy w gazetce promocyjnej z okazji Black Week. Poniżej wyszczególniamy kilka wyjątkowo korzystnych dla klientów promocji.

  • Termorobot MC Smart z wi-fi 1200 W Black Edition – 1799 zł (cena regularna 2499 zł)
  • Robot sprzątający SSWR B1 z funkcją mycia – 489 zł (cena regularna 769 zł)
  • Szlifierka taśmowa 900 W – 139.30 zł (cena regularna 199 zł)
  • Ernesto bidon termiczny ze stali nierdzewnej – 5.99 zł (cena regularna 19.99 zł)
  • Wszystkie śniegowce dziecięce 30 proc. taniej.

Pełna oferta Lidla na Black Week poniżej:

Dyrektywa Omnibus a Black Week

Black Week, czyli tydzień wyprzedaży, stał się popularnym okresem intensywnych promocji i rabatów, ale wraz z wprowadzeniem Dyrektywy Omnibus w maju 2022 r., organizacja takich wydarzeń zmieniła się w sposób znaczący. Nowe przepisy Unii Europejskiej wymusiły większą przejrzystość w komunikowaniu promocji oraz uczciwość w praktykach sprzedażowych, co ma kluczowe znaczenie właśnie podczas takich akcji wyprzedażowych jak Black Week.

Jaki wpływ ma dyrektywa na promocje?

  1. Obowiązek informowania o najniższej cenie z ostatnich 30 dni:
    • Sprzedawcy, organizując promocje, muszą podać obok ceny promocyjnej najniższą cenę danego produktu, która obowiązywała w ciągu 30 dni poprzedzających obniżkę.
    • Zasada ta eliminuje sztuczne podnoszenie cen przed wyprzedażą, co było częstą praktyką przed wprowadzeniem Dyrektywy.
  2. Wiarygodność ofert promocyjnych:
    • Każda promocja musi być jasno określona i rzetelnie przedstawiona. Konsument nie może być wprowadzany w błąd co do wartości rabatu czy czasu trwania promocji.
    • Dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych.
  3. Kontrola recenzji i opinii produktów:
    • W czasie Black Week konsumenci często kierują się opiniami o produktach. Dyrektywa wymaga od sprzedawców, aby zapewnili, że publikowane recenzje są autentyczne i pochodzą od rzeczywistych klientów.
  4. Transparentność personalizacji cen:
    • Jeżeli podczas Black Week ceny są personalizowane (np. na podstawie historii zakupów klienta), sprzedawca musi poinformować konsumenta o stosowaniu takich praktyk.
  5. Odpowiedzialność platform internetowych:
    • Marketplaces i platformy e-commerce, popularne podczas Black Week, muszą jasno informować, czy produkt jest sprzedawany przez firmę, czy przez osobę prywatną, co ma wpływ na prawa konsumenta, np. możliwość zwrotu.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *